تبلیغ در اینترنت مزیت‌های بسیاری نسبت به تبلیغات سنتی و چاپی دارد که از جمله مزایای تبلیغات اینترنتی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

 

تعداد بازدیدکننده زیاد

در حال حاضر بیش از 25 هزار خانواده طبسی به اینترنت دسترسی دارند که از این میان حدود 4 هزار خانواده، مشترک اینترنت پرسرعت هستند؛ ضمن اینکه در سطح کشور حدود 25 میلیون نفر ایرانی از اینترنت استفاده می‌کنند. در شهرستان طبس امکان دسترسی به اینترنت از طریق گوشی تلفن همراه نیز فراهم است.

پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن از تاریخ یک خرداد 1390 تا یک خرداد 1393 از 7 میلیون و 19 هزار و 680 رایانه [آی‌پی در روز] با میانگین روزانه 4808 رایانه مورد بازدید قرار گرفته است. همچنین طی این مدت 10 میلیون و 720 هزار مرتبه با میانگین روزانه 7342 مرتبه، صفحه اصلی پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن از سوی مخاطبان مشاهده شده که در برخی روزها حتی رکورد 47 هزار بازدید نیز ثبت شده است. میانگین توقف مخاطبان در پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن به ازای هر بازدید طی این مدت، 2 دقیقه و 33 ثانیه بوده است.

به طور کلی از یک خرداد 1390 تا یک خرداد 1393 در مجموع 448 هزار ساعت محتوای پایگاه اطلاع رسانی گلشن از سوی مخاطبان مطالعه یا ملاحظه شده است.

علاوه بر این باتوجه به آمار رو به رشد استفاده‌کنندگان از اینترنت، هرساله بر اهمیت تبلیغ اینترنتی افزوده می‌شود.

 

قابلیت ارزیابی بازدیدکنندگان

با تبلیغ اینترنتی همواره می‌توانید از آمار دقیق افرادی که آن را بازدید کرده‌اند آگاه شوید. با تبلیغ در پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن هم خواهید توانست، در صورت درخواست، در بازه‌های زمانی معین، به‌طور مستند از آمار و ریز اطلاعات بازدیدکنندگان تبلیغ‌تان همچون تعداد بازدیدها، مدت‌زمان توقف در تبلیغ‌تان، موقعیت مکانی بازدیدکنندگان و... مطلع شوید.

براساس اطلاعات استحصال شده طی یک خرداد 1390 تا یک خرداد 1393، مقدار 37.82 درصد مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن از شهرستان طبس، 65.31 درصد مراجعه از استان‌های خراسان جنوبی و یزد، و 90.59 درصد مراجعه از داخل کشور انجام شده است.

همچنین در این مدت 4.82 درصد مراجعان به پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن از کشور آمریکا (معادل 338384 رایانه)، 0.7 درصد از کشور برزیل، 0.5 درصد از کشور کانادا، 0.33 درصد از کشور کویت، 0.33 درصد از قاره استرالیا، 0.27 درصد از کشور آلمان، 0.26 درصد از کشور روسیه، 0.25 درصد از کشور انگلستان، 0.2 درصد از کشور لهستان، 0.19 درصد از کشور بلژیک، 0.13 درصد از کشور سوئد، و 0.12 درصد از کشور نروژ بوده‌اند. (هر 0.01 درصد معادل حدود 704 رایانه است)

علاوه بر این از کشورهای ترکیه، امارات، هلند، فرانسه، مالزی، ژاپن، ایتالیا، پاکستان، دانمارک، آذربایجان، چک، هند، رومانی، یونان، افغانستان، اوکراین، ارمنستان، کلمبیا، اتریش، فلسطین اشغالی، قطر، عربستان، لبنان، لاتوی، اسپانیا، بحرین، سوئیس و چین نیز به صورت میانگین روزانه یک مرتبه از پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن بازدید شده است.

شما با تبلیغ در این پایگاه حتی فرصت دیده شدن توسط مخاطبانی از این کشورها را می‌یابید.

تمامی مطالب منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن حتی متن کامل تبلیغ شما با استفاده از نرم‌افزار خودکار مترجم گوگل به 73 زبان دنیا ترجمه می‌شود که بر این اساس 93.1 درصد مراجعان به پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن از نسخه فارسی و 6.9 درصد از زبان‌های غیرفارسی استفاده کرده‌اند. گرچه 6.9 درصد در ظاهر ناچیز به نظر می‌رسد اما در واقع همین میزان معادل مراجعه از بالغ بر 484 هزار رایانه به پایگاه و استفاده از زبان‌های غیرفارسی است که از این میزان، 2.8 درصد مخاطبان از نسخه انگلیسی و 4.1 درصد از سایر زبان‌ها استفاده کرده‌اند.

 

با صرفه بودن

برخلاف هزینه‌های سنگین تبلیغات در سایر رسانه‌ها، تبلیغات اینترنتی متناسب با بودجه شما قابل اجراست. حتی می‌توانید در صورت درخواست تنها برای چند روز یا چند ساعت تبلیغ کنید و یا حتی به تعداد دفعاتی که تبلیغ شما دیده می‌شود هزینه کنید. در حال حاضر تبلیغات شما با ابعاد 202 در 57 پیکسل با هزینه ماهانه 75 هزار تومان قابل درج در پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن است.

 

متنوع و به‌روز بودن

تبلیغات در اینترنت نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی این مزیت را دارد که در طول دوره تبلیغ هرلحظه ظاهر و محتوای آن به‌راحتی قابل تغییر و به‌روز شدن است، که این خود بر جذابیت این روش می‌افزاید. شما می‌توانید در هر لحظه که بخواهید محتوای تبلیغ خود در گلشن را تغییر دهید.

 

مخاطبان مناسب

مخاطبان اینترنت را عموماً قشر جوان، کارآمد و تحصیل‌کرده جامعه تشکیل می‌دهند و تبلیغ در اینترنت به شما فرصت برگزیده شدن توسط این افراد را می‌دهد.

 

سهولت کار با تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی به راحتی این امکان را به بیننده می‌دهد که تنها با کلیک کردن، از اطلاعات وسیع‌تر و جزئیات بیشتری درباره تبلیغ شما مطلع شود. شما در پایگاه اطلاع رسانی گلشن هیچ محدودیتی برای حجم مطالب منتشر شده در محتوای تبلیغ خود ندارید. امکان درج عکس و حتی قطعات صوت و فیلم نیز در محتوای تبلیغ شما وجود دارد.

 

طراحی تبلیغ

طرح تبلیغاتی شما برای درج در پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن منطبق بر ایده و سلیقه شما توسط طراحان خبره پایگاه اطلاع رسانی گلشن قابل طراحی است. در صورتی که سفارش درج تبلیغ شما برای حداقل یک ماه باشد، طراحی تبلیغ‌تان به صورت رایگان انجام خواهد شد.

 

سفارش درج آگهی

برای سفارش درج آگهی در پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن با شماره 4643 3282 - 056 یا 4643 422 0939 تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید.

چنانچه برای تبلیغ مورد نظر خود، نمونه یا طرحی دارید، با کلیک بر روی گزینه‌ی "انتخاب فایل" و سپس "بارگذاری"، آن را ضمیمه‌ی سفارش‌تان کنید. فایل‌های مورد نظر را ابتدا باید داخل یک پوشه قرار داده و آن پوشه را فشرده (zip) کرده؛ آنگاه بارگذاری نمایید.
فایل‌ها باید کوچکتر از 8 MB باشند.
انواع فایل‌های مجاز: zip.